16 grudnia 2021 r.
Konferencja odbędzie się w formie zdalnej na platformie Zoom
DOŁĄCZ DO SPOTKANIA
16.30 – 18.15
- Adrian Perdjon, Agnieszka Podlewska z Bones Studio i Paweł Potakowski z Migam.org zaprezentują projekt rejestracji języka migowego przy użyciu systemu motion capture
- Dominik Dagiel ze studia Game the Same przedstawi koncepcję gier audialnych na przykładzie „Rosmary’s Fate”
- Jagoda Piluch – virtual reality specialist opowie o aplikacji edukacyjnej na temat spektrum autyzmu wykorzystującej VR
- Weronika Jurgielewicz z DSW wystąpi z prezentacją na temat wizerunku głuchych w grach wideo
18.15 – 18.45
- Dyskusja panelowa z udziałem graczy – Krzysztofa Ziółkowskiego i Jarosława Wasiaka oraz redaktora prowadzącego w PolskiGamedev.pl Mateusza Witczaka - podsumowanie przeprowadzonych na potrzeby projektu badań fokusowych oraz poruszenie kwestii dostępności gier i możliwości tworzenia interfejsów adaptacyjnych w grach.
18.45 – 19.30
- Przedstawienie głównych wniosków z przygotowanego w ramach projektu raportu badawczego